loading...
وبسایت آموزشی،سرگرمی.تفریحی ، فیلم و نرم افزار
amirmahdi-mangiare بازدید : 17 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل Premiere Pro CS6

 

 

 

 

نرم افزار Premiere یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای ویرایش فیلم است. محبوبیت نرم افزار پریمیر به دلیل امکانات فراوان و محیط کاربر پسند آن میباشد. به همین دلیل است که امروزه نرم افزار Adobe Premiere به یکی از برنامه های استاندارد برای ویرایش و تدوین فیلم تبدیل شده است.

 

جدیدترین نسخه نرم افزار پریمیر، یعنی Adobe Premiere Pro CS6 نسبت به نسخه های قبلی تغییرات گسترده ای کرده است. ابزارهای مفیدی در آن اضافه شده تا تمام نیازهای حرفه ای شما را برای ویرایش فیلم برآورده کند.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، آموزش کامل Adobe Premiere Pro CS6 را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش ها در 15 فصل و شامل 77 فیلم آموزشی میباشد.

amirmahdi-mangiare بازدید : 19 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل After Effects CS6 

 

 

 

از نرم افزار After Effects معمولا برای ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم استفاده میشود. همچنین این نرم افزار امکانات مختلفی برای انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی دارد.

 

با توجه به اینکه نرم افزار After Effects توسط کمپانی Adobe ارائه شده است، هماهنگی خوبی با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe مثل فتوشاپ، پریمیر، Illustrator، و Audition دارد.

 

نسخه جدید نرم افزار افتر افکتز، یعنی Adobe After Effects CS6 با مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدیدتر نسبت به نسخه قبلی ارائه شده است. آشنایی با امکانات و همچنین روش کار حرفه ای با نرم افزار After Effects CS6 نیازمند آموزش و تمرین میباشد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه کامل آموزش نرم افزار After Effects CS6 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره آموزشی شامل 12 فصل بوده و در مجموع حاوی 74 فیلم آموزشی میباشد.

amirmahdi-mangiare بازدید : 17 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش کامل Flash Professional CS6

 

 

 

 

نرم افزار Flash Professional یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن های کارتونی دو بعدی، بازی های آنلاین، و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است.

 

به همین دلیل هم هست که امروزه هر سایت اینترنتی را که باز کنید حداقل چند انیمیشن Flash در آن خواهید دید. از منو های سایت گرفته تا بنرهای تبلیغاتی. همچنین بیش از 90 درصد بازی های آنلاین توسط Flash ساخته میشوند. و تقریبا نیمی از کارتون ها و انیمیشن های دوبعدی با فلش طراحی میگردند.

 

مهم ترین ویژگی انیمیشن های فلش، استفاده از تصاویر برداری (Vector) میباشد. به همین دلیل حجم فایل های فلش نسبت به سایر فرمت های تصویری بسیار کمتر است. امکان کد نویسی آسان به زبان Action Script برای کنترل اشیا و تصاویر در انیمیشن، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد فلش میباشد.

 

جدیدترین نسخه نرم افزار فلش، یعنی Flash Professional CS6 به تازگی و با مجموعه ای از امکانات و ابزارهای جدید ارائه شده است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، آموزش کامل Flash Professional CS6 را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش ها به صورت تصویری و شامل 90 فیلم آموزشی در 19 فصل میباشد.

amirmahdi-mangiare بازدید : 20 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

 

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

amirmahdi-mangiare بازدید : 21 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ

Photoshop Top Secret

 

 

 

 

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

 

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

 

هدف اصلی در این دوره آموزشی، خلق تصاویر حرفه ای است. با کمک آموزش های Photoshop Top Secret شما میتوانید تصاویر بی نظیری خلق کنید. و یا عکس های گرفته شده را طوری ویرایش کنید که حتی حرفه ای ترین و خلاق ترین طراحان را هم به تعجب وادار کند.

 

این دوره بی نظیر آموزش فتوشاپ، شامل 6 حلقه DVD و 33 فصل آموزشی مختلف است. مدت کل آموزش ها نیز حدود 30 ساعت بوده و تمام دوره ها به همراه سورس فایل های تمرینی میباشد.

amirmahdi-mangiare بازدید : 21 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

در این مطلب، دوره کامل Android Bootcamp 2012 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره به صورت تصویری (فیلم) به آموزش برنامه نویسی اندروید میپردازد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 616
  • بازدید کلی : 39,153
  • تبلیغات